Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 2.1. Cele inwestycji: 2.1.1. Przygotowanie Dokumentacji Projektowej oraz Wykonawczej układu technologicznego źródła ciepła opartego na pompach ciepła typu glikol-woda oraz instalacji fotowoltaicznej; 2.1.2. Przebudowa systemu wytwarzania energii cieplnej z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii (OZE) w postaci pomp ciepła typu glikol-woda; 2.1.3. montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii zasilającej instalację elektryczną budynku - umożliwiającej zwiększenie efektywności energetycznej systemu ogrzewania poprzez wykorzystanie energii elektrycznej pochodzącej z odnawialnych źródeł (energia solarna) 2.1.4. Zapewnienie ciągłości dostawy ciepła i c.w.u. oraz energii elektrycznej (NN, SN) w trakcie prowadzonych prac; 2.1.5. W ramach Inwestycji Zamawiający oczekuje wykonania pełnego zakresu robót przewidzianego w Dokumentacji Projektowej; 2.1.6. Realizacja Inwestycji ma poprzez zastosowanie odnawialnych źródeł energii (OZE) przyczynić się do poprawy efektywności energetycznej obiektu oraz do redukcji zużycia paliw kopalnych. 2.2. Wymagania realizacji 2.2.1. Wykonanie projektu technologicznego wykonawczego układu grzewczego opartego o pompy ciepła glikol-woda; 2.2.2. Wykonanie projektu wykonawczego instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii wspomagającego pracę pomp ciepła; 2.2.3. Dostawę i montaż pomp ciepła typu glikol-woda o łącznej nominalnej mocy cieplnej zapewniającego pokrycie 2.2.4. zapotrzebowania obiektu na ciepło; 2.2.5. Dostawę i montaż układu fotowoltaicznego wraz z magazynem energii 2.2.6. Prace budowlano-montażowe mające na celu wykonanie kompletnego układu technologicznego opartego na pompach ciepła zasilającego istniejącą instalację grzewczą obiektu; 2.2.7. Wykonanie układu przygotowania ciepłej wody użytkowej, na potrzeby obiektu, opartej na pompach ciepła; 2.2.8. Wykonanie układu umożliwiającego indywidualne opomiarowanie zużycia ciepła oraz wody lokali mieszkalnych; 2.2.9. Wykonanie instalacji c.w.u. (sieci dystrybucyjnej preizolowanej- zasilanie oraz cyrkulacja) od maszynowni do lokali mieszkalnych bez połączenia ich z poszczególnymi lokalami; 2.2.10. Montaż wymaganych do właściwego działania instalacji, w tym: elektrycznej, AKPiA oraz wodno-kanalizacyjnej; 2.2.11. Roboty budowlane polegające na adaptacji istniejących pomieszczeń: kotłowni oraz zbiorników oleju opałowego do montażu jednostek wewnętrznych pomp ciepła; 2.2.12. Wykonanie odwiertów oraz instalacji dolnego źródła w postaci pionowych sond gruntowych zgodnie z projektem robót geologicznych – 20 szt. 2.2.13. Wykonanie zewnętrznej instalacji łączącej jednostki wewnętrzne z dolnym źródłem ciepła (studnia zbiorcza z kolektorem, rurarz łączący kolektor zewnętrzny z jednostkami wewnętrznymi). 2.2.14. Wykonanie instalacji elektrycznej związanej z montażem systemu fotowoltaicznego. 2.2.15. Przedsięwzięcie obejmuje wykonanie Prac, w tym Prac Projektowych, Robót budowlano-montażowych, realizację Dostaw, przeprowadzenie prób i pomiarów niezbędnych do przekazania Przedmiotu Zamówienia do eksploatacji; 2.2.16. Uporządkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego po odwiertach i pracach ziemnych, wywiezienie i utylizacja urobku z odwiertów oraz wykopów. 2.2.17. W ramach Przedsięwzięcia Wykonawca wykona również wszelkie roboty zapewniające pełną integrację nowego układu technologicznego źródła ciepła z istniejącą instalacją grzewczą. 2.3. dokumentacja projektowa, stanowiąca załączniki do SWZ; 2.4. wzór umowy – stanowiący załącznik do SWZ; 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją opisaną w dziale III pkt 2 SWZ. 4. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej na ternie Zamawiającego mieszczącym się w budynku agroturystycznym Tajgołka – Murzasichle, przy ulicy Lichajówki 10 – ( Gmina Murzasichle, Powiat Tatrzański) w celu zapoznania się przez Wykonawcę z rzeczywistymi warunkami wykonania robót budowalnych (tj. poznać ewentualne problemy i utrudnienia związane z przyszłą realizacją usługi). Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 5. Termin i miejsce wizji lokalnej: 5.1. Miejsce wizji lokalnej: Teren Tatrzańskiego Parku Narodowego – ul. Lichajówki 10 ,,budynek agroturystyczny Tajgołka ‘’ 5.2. Miejsce zbiórki: ul. Lichajówki 10, 34-531 Murzasichle 5.3. Termin: 23 września 2024 roku, godzina 14:00. 5.4. Wizja lokalna odbędzie się z udziałem przedstawicieli Zamawiającego 5.5. Zgłoszenie wzięcia udziału w wizji lokalnej należy przesłać przed rozpoczęciem wizji lokalnej na adres email: przetargi@tpn.pl 5.6. W przypadku braku możliwości uczestniczenia w wizji lokalnej w ww. terminie, Wykonawca może ustalić z Zamawiającym inny termin, pod warunkiem wyrażenia zgodny przez Zamawiającego na zmianę terminu. 5.7. Wniosek o zmianę terminu wizji lokalnej należy złożyć na adres e-mail: przetargi@tpn.pl 5.8. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) Ustawy PZP odrzuci ofertę wykonawcy, która zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 6.1. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy (lub podwykonawcy w rozumieniu art. 7 pkt 27) Pzp) zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób wykonujących : 6.2. czynności ogólnobudowlane, 6.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7.1. Zamawiający wskazuje następujące powody niedokonania podziału zamówienia na części: 7.2. rozdzielenie zamówień byłoby niecelowe z uwagi na fakt, iż potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia 7.3. podzielenie na części (według branż) zamówienia na roboty budowlane, zagrażałoby prawidłowości ukończenia procesu budowlanego (lub w ogóle go uniemożliwiało) 7.4. specyficzne uwarunkowania techniczne 7.5. wszystkie roboty i dostawy musza być ze sobą powiązane i skoordynowane co przy dużej ilości wykonawców może być niemożliwe 7.6. braki możliwości prawidłowego wykonywania zamówienia przez kilku wykonawców 7.7. decyzja co do podziału zamówienia na określoną ilość części należy do zamawiającego 7.8. dokonanie podziału zamówienia na części mogłoby ryzyko niepowodzenia projektu przenieść na Zamawiającego i w konsekwencji uczynić niemożliwym osiągnięcie celu zamówienia publicznego 7.9. gdyby nie złożono ofert na wszystkie części zamówienia, to czyniłoby wykonanie części z nich niecelowym lub niemożliwym 7.10. w ocenie zamawiającego jest to zamówienie niepodzielne, objęte jedną dokumentacją projektową 7.11. brak podziału zamówienia na części wynika z dokumentacji projektowej oraz opinii osób odpowiedzialnych za realizację inwestycji w zakresie technicznym.