BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.
Oferujemy do sprzedaży rozpoznawalną na rynku dolnośląskim i nie tylko markę – jednego z liderów na rynku burgerów we Wrocławiu (szacowany udział w sprzedaży burgerów to 35%).
... powstał w roku 2013 roku i od pierwszego dnia działalności był ogromnym sukcesem. Lokal przez następne 3 lata rozwijał się i widocznie wzrastał na tle konkurencji. Stanowił również wzór do naśladowania.
Inwestycja w tą markę jest gwarancją sukcesu na rynku gastronomiczny i da na pewno oczekiwany zysk. Marka ma duży potencjał rozszerzania asortymentu, wejścia na nowe rynki i dotarcia do nowych grup klientów, co daje możliwość dodatkowych korzyści finansowych.
Ważnym czynnikiem jest również możliwość uzyskania wysokiej marży na sprzedawanych produktach. W zależności od podjętych decyzji dotyczących półproduktów, foodcost będzie wahał się na poziomie 30-25%.
Zaletą marki jest fakt, że jest to marka rosnąca z dużym potencjał, zajmująca znaczącą pozycję rynkową. Dodatkowym atutem jest współpraca z ze znaczącymi osobistościami ze świata wrocławskiej gastronomii oraz blogosfery.
W ramach ceny marki oferujemy wsparcie przy poszukiwaniu lokalu oraz pomoc w początkowym rozwoju lokalu.
W cenie oferujemy:
- rozpoznawalną, modną i niezależną markę
- logo, na którym wzorowało się wiele burgerowni
- chwytliwą nazwę
- menu oraz receptury (ponad 40 przepisów na różne burgery, również autorskie przepisy najlepszych wrocławskich szefów kuchni)
- kontakty do zaufanych i sprawdzonych dostawców, u których zostały wynegocjowane indywidualne warunki
- fanpage z ponad 8000 fanów (wszyscy autentyczni i zaangażowani w życie marki i lokalu, pozyskani prawie bez inwestycji w jakiekolwiek reklamy)
- know-how (niezbędny w przypadku otwieraniu burgerowni i dużej konkurencji na rynku)
- baza danych klientów, którzy chętnie korzystają zaproszeń i promocji
- wprowadzone standardy i procedury funkcjonowania lokalu
- stałe, regularne, duże zamówienia do firm realizowane co miesiąc
- stali klienci, którzy odwiedzają lokal codziennie
- współpraca z firmami dowożącymi posiłki oraz portalami sprzedażowymi
- możliwość rozwoju lokalu w postaci franczyzy
- materiały graficzne (księga znaku, identyfikacja wizualna itd.)
- domena dla strony internetowej