BiznesOferty.pl - ogłoszenia biznesowe - kontakty w biznesie

BiznesOferty.pl to miejsce, w którym przedsiębiorcy zamieszczają oferty i ogłoszenia w celu nawiązywania kontaktów biznesowych. Znajdziesz tu oferty handlowe, sprzedaży, zlecenia, pomysły na własny biznes, ogłoszenia współpracy i inne. Działamy od 2003 roku.

Współpraca:
11798
Poszukiwane:
2887
Giełda Hurtowa:
14408
Sprzedam biz.:
2642
Nieruchomości:
3166
Inwestycje:
2350
Data: 19.04.2024
Razem ofert: 37251
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Sprzedam biznes
  3. / Odzież, obuwie, tekstylia
  4. / Sklep internetowy z bielizną nocną + oficjalny dystrybutor + towar
Wyszukaj ofertę:

Treść oferty

Sklep internetowy z bielizną nocną + oficjalny dystrybutor + towar

  • Id oferty: 146298
  • Info
    • Dodana: 05.06.2020
    • Oferta archiwalna
    • Dodana: 05.06.2020
    • Oferta archiwalna

Witam serdecznie,

Z wielką przykrością i bólem serca wystawiamy na sprzedaż sklep internetowy, nad którego stworzeniem i dopieszczaniem wraz z żoną przeznaczyliśmy ponad pół roku czasu. Nie tworzyliśmy kolejnego sklepu z bielizną nocną, jakich wiele, a chcieliśmy się wyróżnić przede wszystkim pod dwoma względami: jakością i unikalnością oferty. Udało nam się nawiązać współpracę z litewskim producentem bielizny nocnej, a współpraca ta zaowocowała podpisaniem pełnoprawnej umowy dystrybutorskiej z wyłącznością sprzedaży ich produktów na terytorium całej Polski, zarówno online jak i offline, w kanałach B2C oraz B2B. Uważamy to za nasze największe osiągnięcie w budowie tego biznesu.

Nad sklepem pracowaliśmy ponad pół roku, inwestując w niego ogrom czasu i pieniędzy i dopieszczając go w każdym stopniu do perfekcji. Niestety, po uruchomieniu sprzedaży okazało się, że weszliśmy z marzeniami na zbyt głęboką wodę. Sklep na siebie nie zarabiał. Przepalane zostały budżety na reklamę. Osobiście uważam, że wzięliśmy za branżę, w której absolutnie nie mamy doświadczenia i kontaktów, aby uciągnąć tak duży potencjał, jaki daje towar który jest oferowany oraz umowa dystrybutorska. Ja wywodzę się z innej branży, również prowadzę sklep internetowy i sądziłem, że w przypadku bielizny nocnej pójdzie równie gładko. Zawiodła nas nieznajomość rynku i aktualnie brak czasu. Z początku wchodziliśmy w ten biznes wraz ze wspólnikami, którzy w międzyczasie wyłamali się z projektu i wszystkie obowiązki związane ze sklepem spadły na nas. Ja mam na głowie własny biznes, a żona w obecnym czasie pandemii ma na głowie dziecko, które niestety nie może wrócić do przedszkola.

Co wchodzi w skład sprzedaży?
- profesjonalny sklep internetowy oparty o prestashop, tworzony głównie przeze mnie + profesjonalnego programistę (zmiany w kodzie), na którego wydaliśmy grube kilka tysięcy złotych
- profesjonalna szata graficzna sklepu wraz z całą identyfikacją wizualną oraz grafikami tworzonymi przez profesjonalnego grafika, tj: logo, wizytówki, własne kartony z nadrukiem, banery, zdjęcia, itp.
- profesjonalne treści tworzone przez copywritera, tj. opisy kategorii, produktów, informacji o sklepie, storytellingu. Do tego dochodzą artykuły blogowe, których jest łącznie około 20 (większość jeszcze nieopublikowana). Wszystkie teksty unikalne, sprawdzane w programie do plagiatów, z zawartymi frazami kluczowymi oraz wewnętrznym linkowaniem. Takie unikalne treści świetnie wpływają na pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarkach.
- profesjonalne regulaminy oraz umowy pisane przez prawników, tj. regulamin sklepu, polityka prywatności, umowa oficjalnego dystrybutora.
- profile w mediach społecznościowych, odziane w profesjonalną szatę graficzną oraz doinwestowane w reklamę na naturalne pozyskiwanie fanów (reklamy facebook ads), dzięki czemu jakaś stała grupa odbiorców jest już obecna na profilu
- cesja umowy dystrybutorskiej z litewskim producentem
- serwer, domena i wszelkie inne dostępy i cesje dostępów niezbędnych w działaniu i funkcjonowaniu sklepu
- towar (stan magazynowy) o wartości około 20 tysięcy (liczone po cenie sprzedaży).
- wszelkie materiały, tj. personalizowane pudełka, wizytówki, drukarka do etykiet, itp.

Uważam, że osoba, która obraca bądź obracała się w branży fashion / nightwear jest w stanie osiągnąć duży sukces w tym biznesie. Ogrom możliwości daje umowa dystrybutorska i szukanie klientów B2B, a tego tematu my nawet nie ruszyliśmy, bo skupiliśmy się na początku wyłącznie na kliencie indywidualnym.

Podana cena jest ceną netto, do której należy doliczyć VAT (wystawiam fakturę VAT 23%).

Oferujemy wraz z żoną również wsparcie posprzedażowe wraz z namiarami na kolejnych zagranicznych producentów, z którymi można próbować współpracy na umowę dystrybucyjną, a którzy mają unikatowe produkty w swoich ofertach. Ja ze swojej strony służę pomocą techniczną w migracji sklepu do nowego właściciela.

Inne oferty dopasowane tematycznie:
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.