Oferta franczyzy Passion Cards (KUKARTKA) w dziale Pozostałe w Polsce. Pomysł na biznes z dużą szansą powodzenia. Buduj swój biznes z Passion Cards (KUKARTKA).
Sklepy kukartka to miejsce, gdzie pomysły na prezenty nabierają realnego kształtu. W ramach marki kukartka tworzymy sieć sklepów z prezentami. Chcąc sprawić komuś radość, pomyśl o kukartce.
Kukartka jest siecią sklepów utrzymanych w konwencji „gift-shopów”, czyli galerii upominków oferujących wszystko, co wiąże się z obdarowywaniem. Kukartka ma w swojej ofercie kartki i karnety pocztowe, kubeczki, maskotki, artykuły szkolne oraz wszelkie niezbędne dodatki do zapakowania prezentu.
Wiodącym asortymentem sklepów kukartka są całe kolekcje upominków i zabawek z serii Sheepworld, Forever Friends, których firma jest w Polsce przedstawicielem, a także Nici i Diddl. Większość towarów oferowanych w naszych sklepach produkowana jest, bądź importowana bezpośrednio przez naszą firmę, jednak szczycimy się również współpracą z czołowymi dystrybutorami i importerami najpiękniejszych artykułów upominkowych w kraju.
Pierwszy sklep kukartka powstał w Poznaniu w 2000 roku. Do dziś cieszy się uznaniem i sympatią wielu naszych klientów. Sprawdzony koncept został przeniesiony na inne sklepy, aby w ciągu kilku lat rozwinąć się w sieć działającą w wielu miastach Polski.
Duża popularność naszych punktów inspiruje nas do tworzenia silnej ogólnokrajowej marki sklepów i produktów jednoznacznie kojarzonych z prezentami. Rozwój takiego projektu możliwy jest poprzez partnerstwo i wspólnie z naszymi kontrahentami budowanie placówek na terenie całego kraju. Równocześnie stale rozwijamy sieć własnych sklepów firmowych.
Proponujemy współpracę na zasadach franczyzy, jak również na zasadach uproszczonej franczyzy jaką jest kukartka PARTNER. Program ten kierowany jest do inwestorów posiadających już, lub planujących otworzyć punkt handlowy z branży upominkowej, papierniczej, księgarskiej, zabawkarskiej, ubrań i akcesoriów dla dzieci, kwiaciarni itp. Punkt partnerski oparty jest na zasadzie „shop-in-shop” z wydzieleniem odrębnego stoiska kukartka PARTNER o powierzchni 5-20m2. Obecnie posiadamy 39 punktów partnerskich.
- akceptacja celów i zasad działania systemu zapisanych w umowie franczyzowej;
- dobra lokalizacja (powierzchnia min.20m2 , atrakcyjna lokalizacja miejska lub w galerii handlowej);
- Kukartka pomaga także w wyszukiwaniu atrakcyjnej powierzchni handlowej;
- spełnienie warunków finansowych związanych z przystąpieniem do systemu i adaptacja lokalu. (koszty zależne od lokalizacji, wielkości sklepu i wymagań centrum handlowego);
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej (osobistej lub w formie spółki kapitałowej);
- innowacyjność, chęć podnoszenia kwalifikacji własnych i jakości obsługi;
- uśmiech, zapał, zaangażowanie i chęć uszczęśliwienia innych;
- przynależność i posługiwanie się silną, rozpoznawalną marką i korzystanie z
know-how franczyzodawcy;
- prowadzenie zyskownego, sprawdzonego biznesu pod nowoczesną marką;
- wszechstronne wsparcie ze strony firmy o znanej marce i doświadczeniu;
- franczyzodawca zapewnia dostawców atrakcyjnych produktów;
- wykorzystanie sprawdzonej wizualizacji i nowoczesnego wystroju architektonicznego;
- wystawiennictwo towarów według najlepszych zasad merchandisingu (pomoc ze strony franczyzodawcy)
- opieka franczyzodawcy nad punktem franczyzobiorcy: szkolenia handlowe (obecność szkoleniowców w sklepie w dniu otwarcia), korzystanie z bieżącej pomocy, konsultacji, doradztwa itp.:
- korzyści finansowe ze wspólnej polityki cenowej (koszty towarowe i wyposażenia);
- korzyści z działań marketingowych prowadzonych przez franczyzodawcę na taką skalę, na jaką pojedynczy sklep nie mógłby sobie pozwolić;
- stabilność działania - umowa franczyzowa zawierana jest na okres pięciu lat, z możliwością jej przedłużenia.