Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
1. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.07.2025r. do 30.06.2026r. 2. Posiłki muszą być wydawane w punkcie zlokalizowanym w rejonie ulic: • A. Mickiewicza • B. Prusa • Daszyńskiego • Długa • F. Chopina • Górnych Wałów • J. Długosza • J. Lompy • J . Słowackiego • J. Wieczorka • Jana III Sobieskiego • Jana Pawła II • K. Miarki • Kazimierza Wielkiego • Ks. Ziemowita • L. Solskiego • Lelewela • Malinowskiego • Na Skarpie • Nowy Świat • Oleśnickiego • Racławicka • Stalmacha • Świętokrzyska • T. Kościuszki • W. Łokietka • Zawiszy Czarnego • Zygmunta Starego 3. Maksymalna liczba posiłków do realizacji w trakcie trwania umowy 20 537 a po zrealizowaniu tej ilości posiłków umowa wygasa. Wykonawca nie jest zobowiązany do zrealizowania maksymalnej ilości posiłków i nie przysługuje z tego tytułu roszczenie finansowe. 4. Minimalna liczba posiłków w trakcie trwania umowy wynosi 8 768 posiłków. 5. Jeśli Zamawiający uzna w trakcie trwania umowy, że maksymalna liczba posiłków może być większa niż prognozowano wówczas będą to okoliczności do skorzystania z prawa opcji. Zamawiający określa rodzaj i maksymalną wartość opcji: a) Przy wykorzystaniu prawa opcji liczba posiłków wskazana w pkt 3 wzrośnie do 30 806; b) Termin realizacji zamówienia określony w pkt 1 przy wykorzystaniu prawa opcji może obowiązywać do 31.12.2026r. 6. Okolicznościami jakie Zamawiający może wykorzystać przy zastosowaniu prawa opcji to zwiększona, a nie możliwa do przewidzenia w okresie publikacji ogłoszenia, liczba osób potrzebujących pomocy społecznej. Zamawiający będzie uiszczał opłatę tylko za faktycznie wydane posiłki, których odbiór potwierdzony zostanie przez osobę uprawnioną. 7. Posiłki będą wydawane na podstawie przekazanej przez Zamawiającego imiennej listy osób uprawnionych do korzystania z posiłków wraz z indywidualnymi kartami obecności, przekazywanymi na 2 dni robocze przed rozpoczęciem miesiąca, w którym nastąpi żywienie. Lista z kartami przekazywana będzie za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP lub zakodowanego emaila. 8. Wydawanie posiłku następuje na podstawie dokumentu ze zdjęciem wyłącznie osobom uprawnionym i każdorazowo potwierdzone podpisem tej osoby. 9. Każdorazowo po zakończeniu wydawania posiłków w przypadku nieobecności osoby uprawnionej Wykonawca w miejscu podpisu wpisuje ”nieobecny”. 10. W przypadku przyznania posiłków w trakcie miesiąca Zamawiający będzie dokonywał zgłoszenia co najmniej 1 dzień roboczy przed dniem wydania pierwszego posiłku w formie elektronicznej wraz z indywidualną kartą obecności. 11. W przypadku uchylenia decyzji uprawniającej do korzystania z posiłków Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemną informację o wstrzymaniu wydawania posiłku dla wskazanej osoby niepóźnej niż do godziny 9.00 w dniu wydania posiłków w formie elektronicznej. 12. Posiłki będą wydawane codziennie bez przerwy w ciągu całego roku, w godzinach 11:00 – 16:00 oraz w soboty i niedziele w godzinach 11:00-14:00. W dni ustawowe wolne określone w art. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy istnieje możliwość zastąpienia gorącego posiłku suchym prowiantem o zróżnicowanym składzie produktów żywieniowych, odpowiadającym wartości kalorycznej i cenie gorącego posiłku, bez możliwości zamiany posiłku na gotówkę. 13. Wykonawca posiada potencjał techniczny, który pozwoli na prawidłowe wykonanie zadania tj. dysponuje lokalem spełniającym wymogi sanitarno–higieniczne dopuszczone przez organ nadzoru sanitarnego do prowadzenia żywienia zbiorowego. 14. Powierzchnia lokalu zapewnia ustawienie na 10 miejsc umożliwiających jednoczesne spożywanie posiłków. 15. Lokal musi być ogrzany, wyposażony we wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i sprzęt a w szczególności: niezbędną zastawę stołową, stoły z krzesłami zapewniając odpowiednie warunki do spożycia posiłku w pozycji siedzącej oraz miejsce do powieszenia wierzchniej odzieży. 16. Lokal musi posiadać zaplecze techniczne, zapewniające utrzymanie posiłków w odpowiednio wysokiej temperaturze przez cały czas ich wydawania. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości miejsc siedzących zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego oraz innych służb, jednocześnie zapewniając możliwość skorzystania z konsumpcji posiłku wszystkim osobom skierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach bez dodatkowych kosztów. 18. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania posiłków zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia łącznie z przepisami wykonawczymi do ww. ustawy. 19. Posiłki muszą być sporządzane z świeżych i pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem świeżych warzyw sezonowych, zapewniać nie mniej niż 850 kcal o temperaturze właściwej: a) zupa, sosy – min. 75 st C b) dania mięsne, półmięsne i bezmięsne – min. 63 st C 20. Posiłki muszą być zróżnicowane, a poszczególne potrawy mogą powtarzać się po 14 dniach kalendarzowych. 21. Posiłek musi się składać z gorącego dania obiadowego*: a) mięsnego 3 razy w tygodniu, b) półmięsnego np. pierogi z mięsem, łazanki z kapustą i mięsem, kluski z mięsem raz w tygodniu, c) bezmięsnego np. ryba, jajka kopytka, placki ziemniaczane raz w tygodniu, d) gorącej zupy w ilości 500 ml + 150 g. wkładka (kiełbasa, mięso) i 4 kromki pieczywa wydawanej – dwa razy w tygodniu. * lub wg ocenianego kryterium zaproponowanego w ofercie 22. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków z produktów przed upływem terminu ważności do spożycia, pobierania próbek posiłków we własnym zakresie oraz przechowywania zgodnie z wytycznymi zbiorowego żywienia a także do dostarczania w każdy piątek jadłospisu z określeniem szacunkowej wartości kalorycznej posiłków na następny tydzień. 23. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadamiania Ośrodka o próbach zamiany gorącego posiłku na gotówkę lub odsprzedania innym osobom, nieodebrania przez dwa dni z rzędu posiłku oraz zachowanie w tajemnicy uzyskanych informacji na temat podopiecznych OPS w Gliwicach. 24. W przypadku żądania przez Zamawiającego dokumentów umożliwiających dokonanie kontroli należytego realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest udostępnienie ich na każde żądanie. 25. W przypadku występowania stanów epidemicznych lub innych i wprowadzeniu obowiązku wydawania posiłków wyłącznie „na wynos” Zamawiający dopuszcza zwiększenie stawki za 1 posiłek o koszt opakowania jednorazowego wraz z sztućcami na ten czas, nie przekraczający 7% kosztu 1 posiłku. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W CAŁOŚCI ZNAJDUJE SIĘ W SWZ.