Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Powiatowego Centrum Zdrowia Psychicznego wraz z zagospodarowaniem terenu, drogami wewnętrznymi, chodnikami i miejscami postojowymi oraz instalacjami zewnętrznymi: wodociągową, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, elektroenergetycznej, oświetlenia terenu wraz z instalacjami wewnętrznymi a także śmietnika, zbiornika wód deszczowych i ogrodzenia zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 45000000-7 Roboty budowlane 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne roboty specjalistyczne 45261000-4 Wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45262410-8 Wznoszenie konstrukcji budynków 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45320000-6 Roboty izolacyjne 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45443000-4 Roboty elewacyjne 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 9150000-8 - Różne meble i wyposażenie 33100000-1 - Urządzenia medyczne 2. W zakresie Wykonawcy jest wykonanie niezbędnych projektów wykonawczych, montażowych i warsztatowych uzgodnionych i zaakceptowanych przez Zamawiającego. 3. W nawiązaniu do art. 101 ust. 4 ustawy, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Ponadto, należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Za rozwiązanie równoważne do opisywanego przez Zamawiającego zostanie uznane rozwiązanie potwierdzające spełnienie co najmniej parametrów określonych w normie wymaganej przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w zakresie norm, jest obowiązany oświadczyć w ofercie, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wizja lokalna - każdy z Wykonawców ma obowiązek dokonania wizji lokalnej (pod rygorem odrzucenia oferty). 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek. 6. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy, a max. 60 miesięcy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert. Okres gwarancji i rękojmi za wady, liczony jest od daty podpisania odbioru końcowego całego przedmiotu umowy lub w dacie protokolarnego potwierdzenia usunięcia usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym całego przedmiotu zamówienia. 7 Wykonawca wystawi dokumenty gwarancyjne określające szczegółowe warunki gwarancji jakości - „Kartę gwarancyjną” wg wzoru, który jest załącznikiem nr 1 do umowy. 8. Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy dokonanej na podstawie dokumentacji. Wyliczenia ceny ryczałtowej, Wykonawca dokonuje kierując się własną oceną, doświadczeniem i wiedzą. W cenie robocizny, materiałów i sprzętu należy uwzględnić wszystkie koszt narzutów. 9. Przedmiot zamówienia jest niepodzielony na części, bowiem ze względów technicznych i organizacyjnych, tworzy nierozerwalną całość. Roboty budowlane w poszczególnych branżach są ze sobą powiązane, nie ma możliwości ich rozdzielenia.. Ponadto podzielenie zamówienia mogłoby spowodować nadmierne trudności techniczne oraz spowodować zwiększenie kosztów realizacji zadania z przyczyn naliczenia kosztów przez każdego Wykonawcę osobno. Dodatkowo podział zamówienia na części nie byłby właściwy z uwagi na bardzo duże trudności związane ze skoordynowaniem działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, jak również skutkować poważnymi trudnościami w egzekwowaniu uprawnień Zamawiającego związanych z udzieloną przez Wykonawców na poszczególne części przedmiotu zamówienia gwarancją i rękojmią. 10. Kosztorys składany przed podpisaniem umowy jest elementem pomocniczym w zakresie robót zaniechanych i dodatkowych. 11. Termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 12. Przetarg realizowany w ramach działania 7.8 Infrastruktura ochrony zdrowia (typ projektu 2,3 4) priorytetu VII lepsza dostępność do usług społecznych i zdrowotnych Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, nr umowy FELU.07.08-IŻ.00-0075/24