Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
Opis przedmiotu zamówienia określa: 1) projekt budowlany, 2) projekt wykonawczy, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 4) przedmiar. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na budowie boiska piłkarskiego, bieżni, skoczki do skoku w dal, małej architektury wraz z urządzeniami budowlanymi i infrastrukturą towarzyszącą oraz oświetleniem i monitoringiem przy Szkole Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Nowej Wsi. Zakresem robót objęte są w szczególności: 1) branża budowlana: a) rozbiórki i demontaże, b) boisko piłkarskie z nawierzchnią z trawy sztucznej, c) osprzęt boiska, d) bieżnia i skocznia do skoku w dal z nawierzchni syntetycznej, e) osprzęt bieżni, f) nawierzchnie z kostki betonowej o gr. 6 cm, g) obrzegowania, h) ogrodzenia, piłkochwyty, i) nawierzchnia trawiasta, j) mała architektura; 2) branża elektryczna: a) zabezpieczenie istniejących instalacji, b) rozdzielnica RG – rozbudowa, c) rozdzielnica oświetlenia boiska ROB, d) instalacja oświetlenia boiska, e) montaż słupów oświetleniowych i opraw, f) instalacja monitoringu, g) instalacja uziemień ochronnych i wyrównawczych - teren. Zaprojektowano nawierzchnie w dwóch wariantach zarówno dla nawierzchni z trawy sztucznej oraz nawierzchni poliuretanowej opisane jako System I i System II, które szczegółowo opisane są w projekcie wykonawczym. W celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych cech i parametrów nawierzchni od Wykonawcy na etapie składania ofert wymagane są przedmiotowe środki dowodowe. Wykonawca zobowiązany jest w formularzu oferty do wskazania, który system nawierzchni oferuje wraz z załączeniem do oferty dokumentów przedmiotowych dla oferowanej nawierzchni potwierdzających spełnienie minimalnych wymagań jakościowych określonych przez zamawiającego ( Wykonawca wskazuje tylko jeden system dla poszczególnej nawierzchni). W przypadku nie zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego z dwóch możliwych wariantów lub zaznaczenia obydwu wariantów oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. Wykonawca zapewni dostęp do energii elektrycznej i wody we własnym zakresie. Koszty zużycia pokryje wykonawca. Koszty opłaty za ww. media należy uwzględnić w cenie ryczałtowej za wykonanie zadania. Prowadzone roboty powinny zostać zabezpieczone w taki sposób, aby nie stwarzały zagrożenia osobom trzecim. Ponadto wykonawca odpowiada za: 1) wszelkie zanieczyszczenia i szkody spowodowane przez prowadzone robót ziemnych na istniejących sieciach; 2) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, 3) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień/decyzji/pozwoleń niezbędnych do wykonania prac. Wykonawca poniesie koszty wynikające z tych uzgodnień/decyzji/pozwoleń; 4) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 5) zapewnienie nadzoru geotechnicznego/geologicznego nad prowadzonymi robotami ziemnymi, 6) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, 7) oznakowanie, zabezpieczenie i oświetlenie miejsc kolizyjnych, 8) po zakończeniu robót uprzątnięcie placu budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 9) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np.: certyfikaty, atesty, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy jak również kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze. Dostarczona dokumentacja powykonawcza musi być pisemne zaakceptowana przez Inspektora Nadzoru, 10) przeszkolenie 2-5 osób, wskazanych przez Zamawiającego, z obsługi monitoringu oraz oświetlenia boiska.