Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
1. Rodzaj zamówienia: dostawa. 2. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa dyfraktometru proszkowego dla Laboratorium Rentgenografii. 3. Miejsce dostawy: Wydział Chemii ul. F. Joliot-Curie 14 50-383 Wrocław 4. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. 5. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym musi wskazać nazwę oferowanego urządzenia, producenta, typ, model, nr katalogowy (jeśli określony jest przez producenta), rok produkcji. 6. Wykonawca oświadcza, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa, przepisów polskich i Unii Europejskiej. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych (nie może posiadać żadnych uszkodzeń ani defektów wpływających na jakość, funkcjonalność i estetykę produktu) lub prawnych. 8. Realizacja dostawy odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Wykonawca jest zobowiązany m.in. do (informacje ogólne): a) dostawy, ubezpieczenia, wniesienia przedmiotu zamówienia do wskazanego pomieszczenia, jego zainstalowania, montażu i uruchomienia; b) zabrania i wywozu opakowań po dostarczonym przedmiocie zamówienia; c) przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Zamawiającego. Szkolenie ma obejmować swoim zakresem zagadnienia związane z użytkowaniem, obsługą, konserwacją. Celem szkolenia jest umożliwienie samodzielnego użytkowania urządzenia przez pracowników Zamawiającego. d) świadczenie usług gwarancyjnych na cały przedmiot zamówienia. 9. Gwarancja i rękojmia: 1) Szczegóły dotyczące gwarancji i rękojmi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na cały przedmiot zamówienia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi. 3) Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym, po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad). 4) Termin gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może zostać wydłużony. Szczegóły w zakresie gwarancji jako kryterium oceny oferty znajdują się z Rozdziale XIV SWZ. 10. Warunki płatności: 1) Szczegóły dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 4 do SWZ. 2) Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze. 3) Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 4) Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Wykonawcę i osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego protokół odbioru jakościowo-ilościowy.