Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
1. Wielokanałowa platforma komunikacyjna, która ułatwia obsługę klientów. Zamawiający oczekuje rozwiązania CC z wymienionymi funkcjonalnościami opisanymi poniżej, gotowymi do sparametryzowania przez firmę dostarczającą rozwiązanie. 2. Integracja komunikacji telefonicznej, emailowej, która ma wspólny interfejs i spójne raportowanie oraz możliwość odnotowania spotkania bezpośredniego jako kontaktu z klientem – gromadzi dane kontaktów ze wszystkich kanałów, automatyzuje i usprawnia rutynowe działania, umożliwia wysyłkę wiadomości mailowych do zidentyfikowanej bazy klientów. 3. System zostanie połączony z formularzem kontaktowym na stronie www. 4. Świadczenie usługi CC w modelu SaaS. Narzędzie ma być dostępne w modelu SaaS na zasobach innych niż Zamawiającego. Zamawiający wymaga, iż Wykonawca dostarczy środowisko umożliwiające korzystanie z Systemu oraz zaimplementuje dotychczasową bazę klientów wraz z danymi (wiadomości/maile/etc.) z dostarczonych przez Zamawiającego plików: xml, csv, eml, msg, pst. 5. System musi umożliwiać zestawienia bezpiecznej, szyfrowanej komunikacji głosowej w dowolnych relacjach (obsługa protokołu RTP/SRTP). Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ