Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
1. Przedmiotem zamówienia jest „Eliminacja zdiagnozowanych dostępnościowych barier technicznych w szkołach”. Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie dostępnościowych barier technicznych w szkołach podstawowych w Gminie Libiąż, poprzez zapewnienie standardu dostępności: - wyposażenia sal lekcyjnych, - pomieszczeń świetlicowych, - biblioteki szkolnej, - gabinetu profilaktyki zdrowotnej, - gabinetów specjalistycznych, - przestrzeni wyciszenia. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności zakup i dostawę: 1) wyposażenia, w tym regulowane stoliki i krzesła, meble do przechowywania pomocy dydaktycznych, 2) wyposażenia w pomoce dydaktyczne miejsc wyciszeń oraz miejsc pracy z uczniem na poziomie podłogi, 3) pomocy do komunikacji wspomagającej i alternatywnej, 4) monitorów interaktywnych, podłóg interaktywnych, laptopów, 5) tabliczek informacyjnych. zwane razem w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia „sprzętem” Zamówienie dotyczy 6 szkół podstawowych w Gminie Libiąż zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. 3. Miejsce realizacji zamówienia to: 1) Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Szkolna 1, 32-590 Libiąż; 2) Szkoła Podstawowa nr 2, Plac Zwycięstwa 2, 32-590 Libiąż; 3) Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Świętej Barbary 5, 32-590 Libiąż; 4) Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż; 5) Szkoła Podstawowa w Gromcu, ul. Husarska 2, 32-590 Gromiec; 6) Szkoła Podstawowa w Żarkach, ul. Astronautów 3, 32-593 Żarki. 4. Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części i obejmuje urządzenia elektroniczne, meble i inne wyposażenie oraz monitory interaktywne. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i w Załączniku nr 7 do SWZ. 6. Rozwiązania równoważne: Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te produkty. 7. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 8. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczenia sprzętu zgodnego z opisem; 2) dostarczenia sprzętu fabrycznie nowego, bez śladów użytkowania, w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach 3) montażu i uruchomieniu sprzętu w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego; 4) dostawy i montażu mebli w miejscach wyznaczonych przez upoważnionego pracownika. 5) zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, 6) przeprowadzenia szkolenia wdrażającego.