BiznesOferty.pl - Przetargi

Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.

Współpraca:
11198
Poszukiwane:
2569
Giełda Hurtowa:
13392
Sprzedam biz.:
2400
Nieruchomości:
2927
Inwestycje:
2277
Data: 12.05.2025
Razem ofert: 34763
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Przetargi
  3. / małopolskie
  4. / Podegrodzie
Szukaj przetargu:
Przetarg
Poleć ofertę:

Kaplica pw. św. Anny w Podegrodziu (XVII w.), remont konserwatorsko – budowlany architektury oraz konserwacja malowideł ściennych we wnętrzu

Id przetargu:
10314972
Data ogłoszenia:
2024-07-18
Termin składania ofert:
Województwo:
Miejscowość:
Kody CPV:
45212360-7, 92522100-7, 45262710-1, 92311000-4, 45453100-8
Źródło:
BZP

Fragment tekstu przetargu

CZĘŚĆ nr I: „Kaplica pw. św. Anny w Podegrodziu (XVII w.), remont konserwatorsko – budowlany architektury” I. Zamówienie obejmuje:  roboty przygotowawcze,  roboty ziemne,  roboty budowlane,  wykonanie instalacji elektrycznej,  roboty w otoczeniu kaplicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 a - b, 10 a - b, 11 a - c, d, 13, 14 do SWZ. 4.4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) uzyskać pozwolenie archeologiczne na prace przy fundamentach i odwodnieniu kaplicy, zgodnie z projektem budowlanym dot. części nr I, b) urządzić zaplecze robót, c) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót dot. części nr I, d) zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, e) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, f) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), g) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych, h) uzyskanie stosownych pozwoleń na użytkowanie lub skuteczne zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych jeżeli jest wymagane oraz do obowiązków Wykonawcy będzie należało również wykonanie zapisów decyzji Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr DNS.5142.3.2024.KG.2 z dnia 14 marca 2024 r. dot. części nr I, 4.6. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95: Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących następujące prace:  wykonanie robót ogólnobudowlanych dot. części nr I,  prace ziemne dot. części nr I,  obsługa pojazdów, maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia dot. części nr I, (z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. „samozatrudnienie” lub prowadzących działalność w formie spółki cywilnej albo spółki osobowej i czynność będą wykonywały osoby będące wspólnikami tej spółki). Wymóg zatrudnienie na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy, kierownika robót, osoby, która posiada kwalifikacje wymagane dla osób zatrudnionych przy zabytkach wpisanych do rejestru określonego w art. 37a i w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz. U z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.) - którzy mogą wykonywać samodzielnie powierzone im funkcje. 4.7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu świadczenia pracy. 4.8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.6 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4.9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.6 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.6 czynności. 4.10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję PracyCZĘŚĆ nr II: „Kaplica pw. św. Anny w Podegrodziu (XVII w.), konserwacja malowideł ściennych we wnętrzu” I. Zamówienie obejmuje:  konserwacja malowideł ściennych we wnętrzu kaplicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 12 a – e, do SWZ. 4.4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: b) urządzić zaplecze robót, d) zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, e) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, f) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), g) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych, i) wykonanie zapisów decyzji Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr DNS-II.5144.33.2023.MM 1 z dnia 6 grudnia 2023 r. dot. części nr II.

Aby uzyskać dostęp do pełnych danych przetargu, zaloguj się lub załóż konto w BiznesOferty.pl.
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.