Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
1. Przedmiot zamówienia Modernizacja istniejącego systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego wraz z infrastrukturą teletechniczną. Przedmiotem zamówienia będzie modernizacja istniejącego systemu telekomunikacyjnego (opartego o AVAYA AURA w wersji R6) zainstalowanego u Zamawiającego oraz świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi serwisu technicznego oraz gwarancyjnego na wykonany przedmiot zamówienia zgodny z Załącznikiem nr 1 do projektu Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi serwisu technicznego stanowiącego przedmiot zamówienia przez 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego. 3. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia świadczona będzie w siedzibie Zamawiającego lub zdalnie poprzez usługę zdalnego dostępu, w zależności od bieżących wymagań Zamawiającego. 4. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi serwisu technicznego polegającej na: 1) świadczeniu usługi service-desk, w ramach której Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania błędów i usterek za pomocą telefonu i poczty elektronicznej, 2) odtworzeniu po usunięciu awarii konfiguracji urządzeń na taką jak była przed awarią, 3) świadczeniu usług konsultacyjnych (np. pomoc przy konfiguracji nowych usług, rozbudowie). 5. Wykonawca zobowiązany będzie do modernizacji systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego zgodnie z wymaganiami wymienionymi w Załączniku nr 1 do projektu umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ do dnia 27.09.2025 r., przy czym Wykonawca winien zapewnić ciągłe działanie zmodernizowanego systemu w dniu 27.09.2025 r. ze względu na wygaśnięcie certyfikatu w dotychczasowym systemie u Zamawiającego, ale uruchomienie nowego systemu winno nastąpić nie wcześniej niż w dniu 27.09.2025 r. 6. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12 miesięcy gwarancji na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu końcowego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, na podstawie których Zamawiający będzie wybierał najkorzystniejszą ofertę.