Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Nr 2 – filia w Zegrzu. Zamówienie podzielone zostaje na: - zamówienie podstawowe, gwarantowane, - zamówienie opcjonalne. Zamówieniem podstawowym (gwarantowanym) jest budowa kontenerowego budynku klubowo-sanitarnego wraz z niezbędną infrastrukturą, zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez pracownię projektową Woźnicki Zdanowicz Architekci i uzyskanym pozwoleniem na budowę. Zamierzenie budowlane obejmuje budowę fundamentów, montaż kontenerowego budynku, dobudowanie do niego galerii i schodów, utwardzenie nawierzchni chodnikiem i podłączenie budynku do znajdujących się na terenie działki instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i instalacji elektroenergetycznej. Projektowany budynek służyć będzie młodzieży należącej do klubów żeglarskich Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Nr 2. Zamawiający posiada już przedmiotowe, kontenerowe budynki. Zainstalowane są one obecnie na terenie skweru na warszawskim Grochowie. Elementem zamówienia jest demontaż kontenerów w dotychczasowej lokalizacji i przetransportowanie ich na nowe miejsca montażu, głównie na trasie Warszawa- Zegrze, ale też na terenie CLK i ewentualnie we wskazane miejsce na terenie dzielnicy Praga- Południe. W zakres zamówienia wchodzi również uprzątnięcie terenu CLK po zdemontowanych kontenerach. Zamówieniem opcjonalnym objęte mogą zostać: 1) roboty związane z modernizacją elewacji budynku administracyjnego, 2) wykonanie pomostu pływającego dla żaglówek i kajaków – długość ok. 30 mb, szer. 2,0 m, 3) demontaż nawierzchni betonowych i wykonanie na tym miejscu nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej – 150,0 m2, 4) wykonanie typowej wiaty grillowej w konstrukcji drewnianej- powierzchnia ok. 25 m2. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, lub skorzystać z niego w mniejszym zakresie, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, na co Wykonawca wyraża zgodę i akceptuje warunki określone w umowie oraz dokumentacji przetargowej. Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej, nie później niż na 90 dni przed końcem terminu wykonania zamówienia podstawowego. Koszt wynagrodzenia za zrealizowanie zamówienia, w tym wybrany zakres robót opcjonalnych określa kosztorys ofertowy Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 2 do umowy. Uwaga: w zamówieniu opcjonalnym należy wycenić każdą pozycję oddzielnie, a w ofercie podać sumaryczną wartość. Szczegółowa wycena będzie załącznikiem do umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporządzonej przez Wykonawcę oferty. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: opis przedmiotu zamówienia – załącznik 10 do SWZ, dokumentacja projektowa – załącznik 11 do SWZ. 3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2025 poz. 277 t.j.) pracowników/pracownika bezpośrednio wykonujących czynności związane m.in.: robotami ziemnymi, robotami drogowymi, robotami sanitarnymi, elektrycznymi, budowlanymi, ślusarskimi, itp. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników/pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Szczegółowe wymogi określa §5 Wzoru umowy – załącznik nr 9 do SWZ.