BiznesOferty.pl - Przetargi

Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.

Współpraca:
11162
Poszukiwane:
2543
Giełda Hurtowa:
13199
Sprzedam biz.:
2397
Nieruchomości:
2902
Inwestycje:
2249
Data: 13.06.2025
Razem ofert: 34452
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Przetargi
  3. / dolnośląskie
  4. / Sobótka
Szukaj przetargu:
Przetarg
Poleć ofertę:

Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Sobótka wraz z przeprowadzeniem całej procedury planistycznej

Id przetargu:
10958918
Data ogłoszenia:
2025-06-11
Termin składania ofert:
Województwo:
Miejscowość:
Kody CPV:
71410000-5
Źródło:
BZP

Fragment tekstu przetargu

I. Przedmiot zamówienia Opracowania projektu planu ogólnego gminy Sobótka wraz z przeprowadzeniem całej procedury planistycznej. II. Granice opracowania Gmina Sobótka w granicach administracyjnych. III. Powierzchnia terenu objętego przedmiotem zamówienia: Gmina Sobótka w granicach administracyjnych - 136,26 km². IV. Zakres opracowania obejmować będzie: Sporządzenie planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.), a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e , 13f, 13 g, 13 i, 13 j, 13 k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym: 1. przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń: o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych; 2. analiza złożonych wniosków w formie graficznej (oznaczone na podkładzie mapowym) i tekstowej (tabela wniosków). 3. przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej; 4. wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z opinii i uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia; 5. zamieszczania w prasie stosownych ogłoszeń i ponoszenia kosztów publikacji prasowych; 6. udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych); 7. przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k wyżej wymienionej ustawy; 8. prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny); 9. sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h wyżej wymienionej ustawy; 10. opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a wyżej wymienionej ustawy; 11. przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.); 12. wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę); 13. ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego; Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp.

Aby uzyskać dostęp do pełnych danych przetargu, zaloguj się lub załóż konto w BiznesOferty.pl.
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.