Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
Wykonywanie usług z zakresu prac naprawczych oraz przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych urządzeń przeciwpożarowych: 1. SYSTEMÓW SYGNALIZACJI POŻAROWEJ, 2. DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO, 3. OŚWIETLENIA AWARYJNEGO EWAKUACYJNEGO, 4. URZĄDZEŃ ODDYMIAJĄCYCH – W TYM URZĄDZEŃ ZABEZPIECZAJĄCYCH DROGI EWAKUACYJNE PRZED ZADYMIENIEM, 5. DRZWI I KURTYN PRZECIWPOŻAROWYCH WYPOSAŻONYCH W SYSTEMY STEROWANIA ORAZ SYSTEMÓW KONROLI DOSTĘPU POWIĄZANYCH Z EWAKUACJĄ, 6. ROZPROSZONYCH SYSTEMÓW STERUJĄCYCH. Urządzenia przeciwpożarowe zlokalizowane są w budynkach Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego - w Katowicach: Pawilony – P-I i P-II; Budynki – „A”; „B”; „C”; CCTW; „S” i „N”; Hale – H-4; H-6; H-10, - w Mikołowie, na terenie Kopalni Doświadczalnej „Barbara”: Hala – „D”. Zamówienie obejmuje: 1. Stałą konserwację systemów wraz z bieżącym utrzymaniem na każde zgłoszenie Zamawiającego, przy czym naprawa uszkodzonych urządzeń lub instalacji będzie podjęta przez Wykonawcę do 4 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. 2. Prowadzenie przeglądów i konserwacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami dotyczącymi urządzeń przeciwpożarowych, zasadami wiedzy technicznej zawartymi w dokumentacji techniczno-ruchowej oraz w instrukcjach obsługi opracowanych przez producentów a także zgodnie z przedstawioną przez nas „Specyfikacją” określoną w Załączniku nr 3 do wstępnego zapytania ofertowego. Założenie i bieżące prowadzenie rejestrów i dzienników zdarzeń z konserwacji i obsługi systemów zgodnie z naszą „Specyfikacją”. 3. Dostawę urządzeń, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania. W przypadku naprawy, przebudowy, rozbudowy, zmiany konfiguracji, programowania, czyszczenia, itp., po dewastacji, uszkodzeniach mechanicznych oraz po uszkodzeniach spowodowanych niezgodną z instrukcją producenta eksploatacją przez użytkownika, rozliczenie nastąpi po wykonanej naprawie według wyceny przedstawionej przez Wykonawcę, przy zastosowaniu umownej stawki za roboczogodzinę pracy serwisanta (zgodnej z ofertą złożoną w postępowaniu przetargowym) oraz ceny za dostarczone urządzenia i materiały, zgodnej z cennikiem producenta. W przypadku wystąpienia awarii należy przystąpić do jej zabezpieczenia niezwłocznie od momentu powiadomienia Wykonawcy lub ujawnieniu usterki przez Wykonawcę, z jednoczesnym powiadomieniem i w uzgodnieniu z upoważnionym pracownikiem GIG PIB. Do usunięcia awarii Wykonawca przystąpi nie później niż w ciągu 4 godz. od jej zgłoszenia. Prace naprawcze będą realizowane do wysokości 150 000 zł netto, według bieżących potrzeb. Zamawiający nie gwarantuje wykorzystania pełnej kwoty przeznaczonej na naprawy. Wykonawcy z tego powodu nie przysługują żadne roszczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.