Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
Przedmiot zamówienia obejmuje remont drogi powiatowej nr 2700E w miejscowościach Podsokołów, Sokołów, Jasionna. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Odcinek 1 - Podsokołów, Sokołów, Jasionna – długość odcinka 3.500,00 m. Opis stanu projektowanego: a) Parametry techniczne: - kategoria ruchu – KR3 - klasa drogi – L - prędkość projektowa : - 40 km/h - długość jezdni – 3.500,00 m - szerokości jezdni – od km 0+000,00 do km 0+820,00 – 4,50 m od km 0+820,00 do km 3+500,00 – 5,00 m - szerokość pobocza – 0,75 m - odwodnienie – powierzchniowe b) Sytuacja: Planowana inwestycja mieści się w granicach pasa drogowego. Remont jezdni przewiduje się istniejącym śladem. W ramach inwestycji należy odtworzyć istniejące pobocza ziemne. Na wysokości zjazdów istniejących pobocza należy odtworzyć kruszywem łamanym oraz wyregulować wysokościowe istniejące zjazdy utwardzone. Prace polegać będą na remoncie istniejącej nawierzchni bitumicznej, czyli odtworzeniu jej pierwotnych parametrów, na całej szerokości jezdni. - Jezdnia Przewiduje się wykonanie remontu jezdni o szerokości od 4,50 m do 5,00 m o nawierzchni z betonu asfaltowego. Na całym odcinku należy wykonać frezowanie korekcyjne celem nadania normatywnych spadków poprzecznych i podłużnych. Na końcowym odcinku 119,00 m w lokalizacji istniejącego chodnika należy wykonać frezowanie na gr. 4 cm aby zachować istniejący ciek po stronie lewej. c) Konstrukcja: od km 0+000,00 do km 3+381,00 4 cm – remontowana warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – remontowana warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2 – istniejąca konstrukcja jezdni od km 3+381,00 do km 3+500,00 4 cm – remontowana warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – istniejąca konstrukcja jezdnibetonu asfaltowego wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2 d) Niweleta: Z uwagi na fakt, iż trasa remontowanej jezdni w planie przebiega po starym śladzie jezdni bitumicznej nie przewidziano korekt wysokościowych planowanej inwestycji. e) Zestawienie powierzchni. Powierzchnia remontowanej jezdni o nawierzchni bitumicznej wynosi – 17.150,00 m2. f) Odwodnienie. Wody opadowe będą odprowadzane tak jak dotychczas za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych po terenie przyległym w pasie drogowym. 2. Odcinek 2 - Jasionna – długość odcinka 1.196,00 m. działki nr ewid. 6/1, 142 - obręb: 0006 Jasionna Opis stanu projektowanego a) Parametry techniczne: - kategoria ruchu – KR3 - klasa drogi – L - prędkość projektowa – 40 km/h - szerokości jezdni – 4,30 – 5,30 m - odwodnienie – powierzchniowe b) Sytuacja: Planowana inwestycja mieści się w granicach pasa drogowego. Remont jezdni przewiduje się istniejącym śladem. W ramach inwestycji należy odtworzyć istniejące pobocza ziemne. Na wysokości zjazdów istniejących pobocza należy odtworzyć kruszywem łamanym oraz wyregulować wysokościowe istniejące zjazdy utwardzone. Prace polegać będą na remoncie istniejącej nawierzchni bitumicznej, czyli odtworzeniu jej pierwotnych parametrów, na całej szerokości jezdni. - Jezdnia Przewiduje się wykonanie remontu jezdni o szerokości od 4,30 m do 5,30 m o nawierzchni z betonu asfaltowego. Na całym odcinku należy wykonać frezowanie korekcyjne celem nadania normatywnych spadków poprzecznych i podłużnych. c) Konstrukcja: 4 cm – remontowana warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – remontowana warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 100 kg/m2 – istniejąca konstrukcja jezdni. d) Niweleta: Z uwagi na fakt, iż trasa remontowanej jezdni w planie przebiega po starym śladzie jezdni bitumicznej nie przewidziano korekt wysokościowych planowanej inwestycji. e) Zestawienie powierzchni Powierzchnia remontowanej jezdni o nawierzchni bitumicznej wynosi – 5.980,00m2. f) Odwodnienie. Wody opadowe będą odprowadzane tak jak dotychczas za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych po terenie przyległym w pasie drogowym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji określają: 1) projekt budowlany stanowiący załącznik nr 9 do SWZ. 2) projekt stałej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 10 do SWZ. 3) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 11 i 12 do SWZ. Przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez wykonawcę wyceny, a ma jedynie charakter pomocniczy. Wykonawca w toku szacowania ceny oferty nie może bazować jedynie na zapisach zawartych w przedmiarze robót. 4) szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 13 do SWZ,