BiznesOferty.pl - Przetargi

Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.

Współpraca:
11152
Poszukiwane:
2543
Giełda Hurtowa:
13258
Sprzedam biz.:
2398
Nieruchomości:
2900
Inwestycje:
2242
Data: 20.06.2025
Razem ofert: 34493
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Przetargi
  3. / pomorskie
  4. / Nowy Dwór Gdański
Szukaj przetargu:
Przetarg
Poleć ofertę:

SR.272.rb.17.2025.MD „Budowa zatok parkingowych w msc. Kąty Rybackie”

Id przetargu:
10967541
Data ogłoszenia:
2025-06-20
Termin składania ofert:
Województwo:
Miejscowość:
Kody CPV:
45233220-7
Źródło:
BZP

Fragment tekstu przetargu

Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa zatok parkingowych w msc. Kąty Rybackie”. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Sztutowo, jednostka ewidencyjna: 221005_2 Sztutowo, obręb ewidencyjny: 0002 Kąty Rybackie, działka nr 775. 2) wytyczne do prac budowlanych: Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SWZ. 3) zakres robót: a) Przebudowa drogi obejmuje budowę zatok parkingowych w miejscowości Kąty Rybackie. Powstanie kilka zatok z miejscami prostopadłymi i równoległymi. W sumie zaprojektowano 33 miejsca w tym dwa dla osób niepełnosprawnych. Zatoki postojowe zostały tak zaprojektowane, aby dopasować się do istniejących słupów oświetleniowych oraz licznych skarp. Miejscowo należy wymienić istniejący wystający krawężnik na zaniżony umożliwiający przejazd na projektowane miejsca postojowe. Mają one szerokość 2,5m długość w zależności od sposobu parkowania, prostopadłe 5,0m, równoległe 6,0m. Dodatkowe miejsce dla osób niepełnosprawnych ma 3,6 x 5m. Zespoły miejsc postojowych oddzielone od istniejącej jezdni są krawężnikiem wtopionym 0cm. Zakończone są zaś krawężnikiem wystającym 10 cm z krawężnikiem odwodnieniowym w celu odprowadzenia wody opadowej pod terenem utwardzonym z kostki betonowej na tereny zielone. Pochylenie podłużne dostosowane jest do istniejącej drogi. Pochylenie poprzeczne zaś wynosi 2% i jest skierowane w kierunku terenów zielonych poza jezdnią. Nie przewidziano żadnych drzew do wycinki. Ogółem zaprojektowano powierzchnię: • miejsca postojowe 556,8 m2, • utwardzenie 135,9 m2. Konstrukcja miejsc postojowych: • kostka betonowa gr. 8 cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm, • podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr. 30 cm, • geotkanina o wytrzymałości min. 10kN/m, • wymiana nasypu niekontrolowanego na pospółkę średnia warstwa to 0,2-0,6 m. Konstrukcja utwardzenie z kostki: • kostka betonowa gr. 6 cm, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm, • pospółka gr. 20 cm Zaprojektowano krawężniki betonowe 15 x 30 cm wystające 10 cm oraz wtopione 0 cm. Wymagany moduł na poziomie mieszanki niezwiązanej C90/3 E2>120MPa oraz E2/E1<2,2. Tereny między zatokami należy wyrównać warstwą humusu ok. 10 cm i obsiać trawą. Można użyć ponownie kruszywo, które znajduje się na nasypie (miąższość 0,2-0,4 m) po wcześniejszym jego oczyszczeniu, tak aby osiągnąć odpowiednie zagęszczenie warstwy podbudowy. b) Geologia: Pod względem geomorfologicznym teren stanowi fragment Żuław Wiślanych. Na terenie drogi nie ma znaczących deniwelacji, rzędne w miejscach wykonanych otworów wiertniczych zawierają̨ się̨ w granicach H = 6,00 ÷ 7,10 m n.p.m. Od powierzchni terenu nawiercono warstwę̨ gleby złożonej z piasków drobnych humusowych, nasypów niekontrolowanych złożonych z piasków drobnych z domieszką humusu i nasypów złożonych z kruszywa, o miąższości 0,2 ÷ 0,4 m. Poniżej nawiercono plejstoceńskie utwory wykształcone w postaci piasków drobnych. Wody gruntowej o zwierciadle swobodnym nie nawiercono do głębokości 3,0 m p.p.t. W wyniku przeprowadzonych badań stwierdza się̨, że w podłożu projektowanej inwestycji występują̨ warstwy geotechnicznej I, które są nośne, natomiast warstwa gleby i nasypów jest słabonośna i należy je rozpatrzyć́ w sposób indywidualny dla tego typu inwestycji. c) Organizacja ruchu Projektowane zatoki oznakowano na jego obu krańcach i w obu kierunkach jazdy znakami: D-18 (z tabliczką T-3a), D-44, D-45 oraz miejsce dla osób niepełnosprawnych D-18a z T-29. Oznakowanie poziome – niebieskie miejsce dla osób niepełnosprawnych oraz linie rozgraniczające jako grubowarstwowe. d) Odwodnienie Istniejące odwodnienie jezdni w tym rejonie to spływ dzięki obniżonemu krawężnikowi na tereny zielone. W każdym z miejsc odpływu wody z jezdni (najniższe i dodatkowe pośrednie) należy zamontować po 4 szt. krawężników odwodnieniowych (przyjęto krawężniki o długości 0.5 m, łącznia długość każdego odwodnienia 2.0 m, wysokość montażowa krawężnika 30,5 cm). Na początku każdego ciągu zaleca się zastosowanie elementu rewizyjnego. Odpływ wody z krawężników wykonać z rur kanalizacyjnych Ø110PVC na przyległe tereny zielone. 4) pozostałe wytyczne: a) Szczegółowy zakres prac wskazany jest w projekcie budowlanym opracowanym przez firmę: „INDOM” Mieczysław Tkaczyk, ul. Ogrodowa 5, 80-297 Banino oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SST), stanowiących załączniki do SWZ. b) Na czas trwania przebudowy Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu, która musi zostać zatwierdzona przez zarządzającego ruchem na tej drodze. c) Przed rozpoczęciem robót należy poinformować gestorów sieci o rozpoczęciu robót. d) W czasie robót należy zapewnić przejazd drogą powiatową nr 2327G. e) Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Oprócz zakresu robót, które ujęto w opisie technicznym, części rysunkowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót należy wykonać niezbędne prace związane z realizacją niniejszego zadania, które wykonawca powinien ująć w cenie oferty, w tym między innymi: • geodezyjną inwentaryzację stanu istniejącego w celu lokalizacji projektowanych robót w granicach działek będących w dysponowaniu Zamawiającego, rzędnych terenu pod realizację robót; • w przypadku odkrycia istniejącego uzbrojenia odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie odkrytej infrastruktury; • wykopy poniżej 30 cm istniejącego terenu oraz w obrębie istniejącej infrastruktury należy wykonywać w sposób ręczny w celu eliminacji uszkodzenia istniejącego uzbrojenia, które może wystąpić jako niezinwentaryzowane na mapie; • geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przez uprawnionego geodetę wraz z zarejestrowaniem jej w ośrodku właściwej jednostki geodezyjnej; • wszystkie materiały z rozbiórek wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt; • opracować kompletną dokumentację powykonawczą w postaci operatu kolaudacyjnego w zakresie i ilości określonej przez Zamawiającego w SWZ. 5) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Załączony do SWZ przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji w terenie w celu oszacowania oferty. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 6) Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 7) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót: roboty przygotowawcze, miejsca postojowe – wykonanie podbudowy i nawierzchni, utwardzenie terenu – wykonanie podbudowy i nawierzchni, czyszczenie oraz profilowanie skarp i rowów, rozrzucenie ziemi urodzajnej, wykonanie trawników dywanowych wraz z nawożeniem, wykonanie docelowej organizacji ruchu. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projektowanych postanowieniach umowy. 3. Opis części zamówienia. 1) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt. 15, ustawy Pzp. 2) Powody niedokonania podziału zamówienia na części: a) przebudowywana droga stanowi jeden obiekt budowlany ze wskazaniem na konieczność zachowania rygoru technologiczno-jakościowego oraz zasady dochowania warunków gwarancji, b) podział zamówienia na poszczególne roboty byłby niecelowy ze względu na konieczność zachowania spójności prac zaplanowanych do realizacji w opisie przedmiotu zamówienia jako prac w jednym obiekcie budowlanym, c) zakres przedmiotu zamówienia odpowiada profilowi działalności małych i średnich przedsiębiorstw, funkcjonujących na rynku regionalnym i lokalnym, d) brak koordynacji prac większej ilości Wykonawców wywołałby skutek w postaci poważnej groźby nieprawidłowej realizacji zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych o których mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ. 5. Zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty, wszystkich kosztów za prace niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji, niemniej jednak termin należy ustalić indywidualnie z Panią Pauliną Ciszek pod nr telefonu (55) 247 36 68 wew. 104 – z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie będzie skutkować konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty.

Aby uzyskać dostęp do pełnych danych przetargu, zaloguj się lub załóż konto w BiznesOferty.pl.
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.