Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na świadczeniu asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania zarządzania Miastem – System OTAGO. Usługa asysty technicznej i konserwacji obejmuje: 1) świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem podsystemów Systemu OTAGO, 2) świadczenie konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem podsystemów Systemu OTAGO, 3) usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego błędów podsystemów Systemu OTAGO ujawnionych podczas ich eksploatacji, poprzez wykonywanie i przesyłanie poprawek lub ich zdalne usuwanie bez-pośrednio w podsystemach zainstalowanych na platformie informatycznej Zamawiającego, 4) wykonywanie i przesyłanie aktualizacji (zmian) funkcji podsystemów Systemu OTAGO opisanych w dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”, skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach, 5) przesyłanie poprawek wykonanych przez Wykonawcę w związku ze zgłoszeniami innych klientów lub testami wewnętrznymi (ewaluacją), 6) wykonanie i przesyłanie nowych wersji podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę, 7) wykonanie i przesyłanie wersji zrefaktoryzowanych podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę, 8) udostępnianie przez okres obowiązywania umowy ujednoliconych (tj. uwzględniających wszystkie dokonywane zmiany) wersji dokumentacji, 9) świadczenie usług przeprowadzenia szkoleń w formie zdalnej.