Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
6.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej szerokiego zasięgu dotyczącej najważniejszych obszarów finansowania i bieżących naborów w ramach programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027 (FEM 2021-2027); 6.2. Szczegółowe informacje na temat programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027 znajdują się na stronie www.funduszeuedlamazowsza.eu. Informacje o programie znajdują się w sekcji Poradniki, informacje na temat wszystkich naborów znajdują się w sekcji Nabory, a w sekcji Dokumenty znajduje się Lista projektów realizowanych z Funduszy Europejskich w latach 2021-2027 oraz aktualny harmonogram naborów. Zamawiający będzie wspierał Wykonawcę merytorycznie w przypadku komunikowania o programie FEM 2021-2027 i będzie koordynował działania pod kątem promocji wybranych naborów, które będą ogłaszane podczas trwania umowy; 6.3. Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania kampanii zgodnie z założeniami przedstawionymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej „OPZ”), w tym do: 1) w przypadku koncepcji kreatywnej kampanii zaprezentowanej w Ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 2 do Umowy – poprawienia jej zgodnie z uwagami Zamawiającego, opracowania wszystkich wymaganych elementów identyfikacji wizualnej i wdrożenia w działaniach prowadzonych w ramach zamówienia; 2) opracowania harmonogramu prac dla wszystkich działań prowadzonych w trakcie realizacji kampanii od dnia podpisania umowy do jej zakończenia oraz media planu, przy czym terminy emisji poszczególnych części składowych kampanii, o których mowa poniżej będą zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego; 3) opracowania, zaprojektowania, produkcji i emisji materiałów w postaci: a. 2 spotów przeznaczonych do emisji w telewizji – dział V; b. produkcji i publikacji 2 artykułów sponsorowanych na portalach – dział VI.A; c. produkcji i emisji banerów internetowych na portalach– dział VI.B; d. kampanii w wyszukiwarkach/na wynikach wyszukiwania – dział VI.C; e. przeprowadzenia działań promocyjnych w social mediach, na profilach Zamawiającego – dział VII; f. opracowania interaktywnej infografiki prezentującej program Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027 – dział VIII; g. przeprowadzenie działań outdoorowych: reklama na paczkomatach i citylightach – dział IX; 4) zakupu mediów, emisji/publikacji materiałów w poszczególnych mediach oraz bieżącego monitorowania realizacji poszczególnych części zamówienia, w tym zwłaszcza w zakresie realizacji zakładanych wskaźników mediowych.