Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy prac: Etapu I: 1) Opracowanie harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Opracowanie modelu współdziałania komponentów środowiska teleinformatycznego Zamawiającego (Moduł Importu PZGIK, Moduł SDI lub GeoMedia WebMap WORKGROPU 16.8, Moduł Publikacji, Baza danych, ew. inne zidentyfikowane na etapie PoC) współpracujących z Modułem Rejestracji Nieruchomości Wojewódzkich (MRNW). Model należy zrealizować w postaci standardowego diagramu komponentów UML. Model musi obejmować wszystkie komponenty, które będzie wykorzystywał MRNW do realizacji usług biznesowych. 3) Realizacja 3 wizyt studialnych w siedzibie Zamawiającego, w celu identyfikacji potrzeb Zamawiającego w zakresie szczegółów dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia. 4) Opracowanie modelu reprezentującego czynności biznesowe aktualnie realizowane przez personel Zamawiającego w zakresie rejestracji nieruchomości oraz czynności biznesowych które nie są aktualnie realizowane a powinny być – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. zgodnie z art. 47 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2024 r. poz. 566 ze zmianami) oraz art. 25c i art. 25d w związku z art. 25 ust. 2 i art. 23 ust. 1c ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 ze zmianami).). Zadanie należy zrealizować z wykorzystaniem diagramu aktywności UML. 5) Na podstawie modelu czynności należy opracować model wymagań w postaci standardowego diagramu wymagań. Model wymagań powinien rozróżniać wymagania użytkownika (wyartykułowane w OPZ oraz zidentyfikowane w trakcie opracowania modelu czynności biznesowych) oraz biznesowe (usystematyzowane przez analityka na etapie realizacji PoC). Należy również odróżnić wymagania funkcjonalne od wymagań poza funkcjonalnych (niefunkcjonalnych). Wymagania funkcjonalne powinny być zmapowane na odpowiednie funkcjonalności biznesowe, a wymagania pozafunkcjonalne na wymagania systemowe. 6) Na podstawie modelu wymagań a w zasadzie realizacji wymagań w postaci funkcjonalności biznesowych i systemowych zostanie utworzony projekt testów akceptacyjnych, mających na celu weryfikację czy wszystkie zaplanowane funkcjonalności zostały zaimplementowane. 7) Przygotowanie struktury danych dla potrzeb modułu. Na tym etapie zaproponowana będzie struktura bazy danych obejmująca zarówno dane dziedzinowe (przekazane w formie XLS) i metadane niezbędne do funkcjonowania systemu. Na potrzeby proof-of-concept zostanie częściowo zasilona baza danych w dane dziedzinowe i metadane, w sposób umożliwiający prezentację działania aplikacji. 8) Proof-of-concept: Opracowanie architektury programistycznej modułu oraz Przygotowanie i uzgodnienie interfejsu użytkownika (GUI). Na tym etapie zostanie podjęta decyzja o formie interfejsu użytkownika, tj. czy będzie realizowany przez stronę internetową, czy będzie elementem interfejsu GeoMedia Professional czy samodzielną aplikacją desktopową. Ewentualnie, może zostać wypracowane inne podejście do GUI lub podejście hybrydowe. Celem tego etapu jest wypracowanie podejścia do opracowania GUI, które będzie maksymalnie ergonomiczne z punktu widzenia użytkownika. Etap II: 1) Implementacja pełnej funkcjonalności modułu. Przygotowanie kompletu funkcjonalności, zgodnie z przygotowaną dokumentacją w ramach etapu I. 2) Opracowanie docelowej struktury bazy danych Modułu Rejestracji Nieruchomości Wojewódzkich, bazującej na doświadczeniach etapu I. 3) Pozyskanie i harmonizacja danych. Przekazane dane przez Zamawiającego (Departament Nieruchomości, Geodezji i Planowania Przestrzennego) w formie XLS zostaną przetworzone do docelowych struktur zbudowanych w bazie danych Oracle 11g lub Postgress. Głównym zagadnieniem w trakcie harmonizacji będzie spowodowanie, aby dane dostarczone w formie arkusza kalkulacyjnego były odpowiednie dla danych zgromadzonych w zasobach aktualizowanych przez Moduł PZGiK, w szczególności chodzi o możliwość łączenia/integracji danych z danymi PZGiK dotyczącymi działek ewidencyjnych oraz adresów. Jest to kluczowy etap, pozwalający na wspólne realizowanie analiz przestrzennych na danych dziedzinowych i danych PZGiK. 4) Wdrożenie na środowisku produkcyjnym. Po zaimplementowaniu wszystkich funkcjonalności nastąpi wdrożenie na środowisku produkcyjnym. Do czasu wykazania, że moduł działa prawidłowo, środowisko to będzie miał charakter wdrożeniowy. Środowisko testowe, gdzie testowane będą wybrane funkcjonalności realizowane będzie po stronie wykonawcy lub po stronie zamawiającego. 5) Opracowanie dokumentacji administratora i użytkownika oraz aktualizacja dokumentacji, która powstała na etapie I projektu. Na etapie II mogą pojawić się okoliczności, które będą wymagały aktualizacji dokumentacji powstałej na etapie I, w tym ostateczne dostosowanie planu testów akceptacyjnych. 6) Instruktaże stanowiskowe, w tym przygotowanie materiałów instruktażowych i przeprowadzenie instruktaży stanowiskowych w wymiarze 2 dni w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego. Szczegółowy program zostanie zaproponowany przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. 7) Przeprowadzenie testów akceptacyjnych, kończących realizację przedmiotu zamówienia. 2. Niniejsze zamówienie jest prowadzone w ramach Systemu Informacji Przestrzennych Województwa Świętokrzyskiego http://sip.e-swietokrzyskie.pl/. 3. Gwarancja i rękojmia: do końca 24 miesiąca licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, Wykonawca będzie świadczył usługę Gwarancji i rękojmi, zgodnie z zapisami Projektowanych postanowień umowy – Dodatek nr 8 do SWZ. 4. Świadczenia asysty technicznej: w liczbie godzin zadeklarowanych przez Wykonawcę w Ofercie przez okres 24 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu końcowego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.