Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.
Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja systemu wentylacji-klimatyzacji w Klinice Alergologii i Pneumonologii. A. Modernizacja / remont będzie polegała na zaprojektowaniu systemu oraz jego rozbudowie: 1) demontażu istniejącego agregatu wody lodowej, 2) zainstalowaniu nowego agregatu wody lodowej o mocy ok. 60-70 kW, w miejscu uprzedniego agregatu, 3) zamontowaniu trzech klimakonwektorów (typu np. Sinklair lub równoważny) korytarzowych o mocy ok 7,5 kW każdy, oraz trzech klimakonwetorów w pomieszczeniach (typu np. Sinclair lub równoważny) o mocy ok. 2,5 kW we w skazanych lokalizacjach, Zamawiający informuje, że użyte w opisie przedmiotu zamówienia oznaczenia konkretnych produktów i ich nazwy stanowią jedynie wzorzec dla Wykonawcy, do którego należy się odnieść w ofercie. Zamawiający nie ma na celu ograniczania przedmiotu zamówienia tylko do tego produktu wskazanego przykładowo w SWZ ale zmuszony jest doprecyzować poziom oczekiwań w stosunku do określonego produktu w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, na poziomie parametrów wskazanego produktu w szczególności pod względem mocy i parametrów wydajnościowych w celu osiągnięcia tożsamych rezultatów. 4) wykonanie niezbędnych instalacji dla dystrybucji glikolu i włączenie do istniejącego systemu, 5) zainstalowanie pompek wspomagających - przewidywane 3 szt. pompek, 6) instalacja bufora pozwalającego na przełączanie instalacji chłodzącej z zainstalowanego nowego agregatu wody lodowej (w razie awarii) na agregat zapasowy (Zamawiający wskaże miejsce podłączenia (posadowienia agregatu zapasowego) – roboty z posadowieniem agregatu zapasowego będą wykonane w kolejnym etapie przez Zamawiającego, jednak podejścia instalacyjne z wykonaniem zaworów odcinających do agregatu zapasowego, należy wykonać przy montażu nowego agregatu, 7) uzupełnienie instalacji glikolem, 8) wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych w zakresie agregatu oraz w zakresie urządzeń wewnątrz budynku. B. Zamówienie obejmuje: 1) przygotowanie dokumentacji, schemat blokowy w oparciu o wizję lokalną i załączenie do oferty, 2) wykonanie dokumentacji technicznej po zakończeniu robót remontowych, 3) w celu przygotowania właściwej i kompleksowej oferty Wykonawca przed złożeniem oferty musi obowiązkowo przeprowadzić wizję lokalną - po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu odpowiedniego terminu, 4) rozpoczęcie robót – po podpisaniu umowy, 5) termin wykonania robót: do 90 dni, 6) gwarancja: minimum 36 miesięcy na urządzenia oraz wykonane instalacje.