BiznesOferty.pl - Przetargi

Dział przetargów w BiznesOferty.pl, to miejsce, w którym udostępniamy przetargi z całej Polski. Monitorujemy rynek przetargów w Polsce i informacje o nich gromadzimy właśnie tutaj.

Współpraca:
11196
Poszukiwane:
2577
Giełda Hurtowa:
13396
Sprzedam biz.:
2398
Nieruchomości:
2938
Inwestycje:
2278
Data: 12.05.2025
Razem ofert: 34783
Jesteś w:
  1. Biznes Oferty.pl
  2. / Przetargi
  3. / kujawsko-pomorskie
  4. / Grudziądz
Szukaj przetargu:
Przetarg
Poleć ofertę:

Wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętów gastronomicznych i chłodniczych innych niż specjalistyczne - sprawa numer 110/2023

Id przetargu:
10252558
Data ogłoszenia:
2023-11-29
Termin składania ofert:
Powiązane ogłoszenia:
Województwo:
Miejscowość:
Kody CPV:
50882000-1
Źródło:
BZP

Fragment tekstu przetargu

►Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów konserwacyjnych sprzętów gastronomicznych i chłodniczych innych niż specjalistyczne, zgodnie z wymaganiami o oraz warunkami świadczenia przedmiotu zamówienia określonymi przez Zamawiającego. ►Zakres przedmiotowy wykonania usługi: Wykonanie przeglądu konserwacyjnego sprzętów gastronomicznych i chłodniczych innych niż specjalistyczne: a) Gastronomiczne urządzenia chłodnicze: Agregat chłodniczy (samochód chłodniczy/ izotermiczny) - 15 szt.- łączna ilość konserwacji 60; Szafa chłodnicza pojemności do 800 l. - 31 szt. - łączna ilość konserwacji 124; Szafa chłodnicza pojemności do 1500 l. - 26 szt. - łączna ilość konserwacji 104; Szafa mroźnicza pojemności do 800 l. - 9 szt. - łączna ilość konserwacji 36; Szafa mroźnicza pojemności do 1500 l. - 7 szt. - łączna ilość konserwacji 28; Stół, basen, lada, nadstawka chłodnicza - 14 szt. - łączna ilość konserwacji 56; Schłodzarko-zamrażarka szokowa - 3 szt. - łączna ilość konserwacji 12; Zamrażarka skrzyniowa - 24 szt. - łączna ilość konserwacji 96; Komora chłodnicza składana - 26 szt. - łączna ilość konserwacji 104; Komora mroźnicza składana - 2 szt. - łączna ilość konserwacji 8; Zestaw chłodniczy (agregat) kontenera chłodniczego 20ft - 1 szt. - łączna ilość konserwacji 4; Zestaw chłodniczy (agregat) do komory stałej chłodniczej - 16 szt. - łączna ilość konserwacji 64. b) Gastronomiczne urządzenia grzewcze: Lada bemarowa grzewcza (z i bez nadstawki) - 28 szt. - łączna ilość konserwacji 112; Wózek bankietowy grzewczy - 8 szt. - łączna ilość konserwacji 32; Taboret grzewczy elektryczny/gazowy - 11 szt. - łączna ilość konserwacji 44; Frytkownica elektryczna - 9 szt. - łączna ilość konserwacji 36; Patelnia elektryczna - 12 szt. - łączna ilość konserwacji 48; Zestaw uchylnych kociołków elektrycznych, parowych - 4 szt. - łączna ilość konserwacji 16; Kocioł warzelny, gazowy, parowy, elektryczny - 47 szt. - łączna ilość konserwacji 188; Kuchenka elektryczna - 24 szt. - łączna ilość konserwacji 96; Dystrybutor talerzy grzewczy - 29 szt. - łączna ilość konserwacji 116. c) Inne urządzenia gastronomiczne: Pakowarka próżniowa - 8 szt. - łączna ilość konserwacji 32; Urządzenie do dezynfekcji jaj (naświetlacz) - 9 szt. - łączna ilość konserwacji 36; Lampy owadobójcze - 26 szt. - łączna ilość konserwacji 104; Sterylizator UVA do noży - 15 szt. - łączna ilość konserwacji 60; Mieszarka elektryczna - 6 szt. - łączna ilość konserwacji 24. d) Gastronomiczne urządzenia rozdrabniające: Maszyna do rozdrabniania jarzyn - 9 szt. - łączna ilość konserwacji 36; Napęd maszyny wieloczynnościowej - 2 szt. - łączna ilość konserwacji 8; Krajalnica do żywności - 19 szt. - łączna ilość konserwacji 76; Maszyna elektryczna do krojenia chleba - 9 szt. - łączna ilość konserwacji 36; Maszyna do mielenia mięsa - 15 szt. - łączna ilość konserwacji 60; Maszyna do formowania kotletów/kotleciarka-steaker - 7 szt. - łączna ilość konserwacji 28; Kuter gastronomiczny - 8 szt. - łączna ilość konserwacji 32; Szatkownica elektryczna - 9 szt. - łączna ilość konserwacji 36. e) Urządzenia czyszczące : Obieraczka z płuczką / bez płuczki - 5 szt. - łączna ilość konserwacji 20. ►Miejsce wykonania usługi:  Jednostka Wojskowa: 4 pułk chemiczny, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica,  Jednostka Wojskowa: 3 pułk saperów, al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmno,  Jednostka Wojskowa: 8 batalion walki radioelektronicznej ul. gen. Józefa Hallera 62, 86-300 Grudziądz,  Jednostka Wojskowa: Centrum Szkolenia Logistyki: • ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz, • ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz, • ul. Dworcowa 6 A, 86-134 Grupa,  Jednostka Wojskowa: 83 batalion lekkiej piechoty ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz,  Jednostka Wojskowa: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy:  ul. Legionów 46-54, 86-300 Grudziądz,  ul. Anny Walentynowicz 15, 86-300 Grudziądz,  ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz. ►Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia winien: 1) posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania przeglądów konserwacyjnych 2) dysponować / posiadać potencjał techniczny, warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie umożliwiające sprawne, profesjonalne wykonanie usługi; 3) dysponować personelem wykonującym obsługę techniczną sprzętu, urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, który został przeszkolony w danym zakresie i posiadającym praktyczne co najmniej 2-letnie doświadczenie w przedmiocie zamówienia (serwis urządzeń); ►Wykonawca realizujący usługi przeglądów konserwacyjnych powinien spełniać wymagania w zakresie następujących uprawnień: a) uprawnień wymaganych przepisami ustawy z dnia 20 maja 2021 r. o zmianie ustawy-prawo energetyczne oraz niektórych innych ustaw oraz Rozporządzeniem Ministra klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz.U. 2022., poz.1392) – osoby wykonujące zakres czynności objętych zawartą umową (prace w zakresie dozoru i eksploatacji) winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP „D” oraz „E” zgodnie z ustawą jak wyżej, w tym:  w Grupie 1 - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną w zakresie: pkt 2) - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; pkt 13) - aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2),  w Grupie 2 - Urządzenia wytwarzające, magazynujące, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne: pkt 1) - kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy wyższej niż 50 kW i mocy nie wyższej niż 500 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi; pkt 12) - urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze o mocy wyższej niż 50 kW i o mocy nie wyższej niż 500 kW; pkt 21) - aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia automatycznej regulacji, do urządzeń i instalacji i sieci wymienionych w pkt. 1) i 12),  w Grupie 3 - Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe: pkt 6) - urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, pkt 10) - aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 6. b) certyfikat F-gaz w zakresie naprawy, konserwacji lub serwisowania, instalacji, kontroli szczelności, odzysku i likwidacji urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła, zawierających fluorowe gazy cieplarniane, wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, o których mowa powyżej na zasadach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy. ►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności konserwacyjne - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 281 ust. 2 pkt. 7) ustawy p.z.p. oraz art. 95 ustawy p.z.p.). a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w terminie pieciu dni roboczych od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu, wykaz osób / osoby przeznaczonych do realizacji usługi, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, okresu na jaki zawarto umowę oraz wymiaru czasu pracy. „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli „Wykaz pracowników …” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi odpowiednie klauzule. W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub/i Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość żądania: 1) oświadczenia zatrudnionego pracownika, 2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 4) innych dokumentów, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej (zgodnie z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp) oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie pięciu dni roboczych od dnia wezwania (pisemnego lub faksowego lub e-mail) okaże Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej. ►Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia szczegółowego nadzoru nad wykonywaniem usługi na każdym jej etapie.

Aby uzyskać dostęp do pełnych danych przetargu, zaloguj się lub załóż konto w BiznesOferty.pl.
W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Możesz samodzielnie zarządzać cookies i dokonać zmiany ustawień w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz na stronie cookies.